Saturday 5 November 2011

Pantai Merdeka

Papan tanda.... Cari leklok.. Chaiyok!
Aku tak dak gambar ori.. gambar tenet pown jadilah


 
Hmm... Pantai Merdeka... Nama yang tak asing bagi Kedah nohh!!!! Hakhak.... Bangga aku dok tang Kedah ni... Darul Aman... Dah tu pulak banyak tempat menarik nk pi dlm Kedah ni... Gunung Jerai, Langkawi...( yang dalamnya ada macam2), Alor Setar, SP Kebanggaanku, Jitra dan macam-macam lagi la... Kedah ni pada aku lebih kurang astro la jugak, macam2 ada! Betoi dakk, orang utara?????


Apapun... Sebenarnya, kita kena bangga dengan negeri tempat tinggal kita. Betoi dakk? Aku suka gila tengok orang Kelantan, depa semua bangga dengan negeri depa. Kita ni tak tau nak bersyukur, lahir kat negeri yang hijau permai mempesona saujana mata memandang ni, masih nk tiru gaya selatan.


Eh, tapi style aku pun selatan jugak nohh? >>>>> Ni namanya tak ukur baju di badan sendiri<<<<< Tapi kira okeylah kn? Pinggang aku 30... Ideal bangang kot~

No comments:

Post a Comment