Saturday 5 November 2011

Membelasah Lembu Separuh Hati

Kesian gila aku tengok lembu tadi... Nak jatuh je air mata aku ni hah... (Kawan sejati lembu)... Hmm... tapi tak palah, daging dia sedap, dia pun lurus saja ke syurga nak banding dengan kita semua ni kan?

Aku samapai sekarang masih teringatkan lembu tu,... suaranya, matanya, alis matanya, tubuhnya, dagingnya, darahnya dan macam-macam lagi tentangnya... huh... haru-haru..

Adik aku a.k.a budak tak cukup tinggi (Ambil kesempatan mengutuk adindaku tercinta! Wah!) dari aku balik sembelih tadi asyik menyakat je. Kurang hajo punya budak, ada ka patut dia cakap lembu tu awek aku??? (Apa? Muka aku ni nampak macam lembu ke????) Dah la tu lembu, aku ni manusia, tak ke vice versa terlihat di situ dik oi?

Lembuku sayang... Heh

No comments:

Post a Comment