Monday 7 November 2011

Bosan Sial Ar

Memang ikut hati mau ja aku mencarut kat bangang mana yang hack fb aku... Teruk ar hang... Kang aku dah kena penyakit Bosan Tahapp~ Sial!

Hang pun satu la hacker, banyak2 fb, fb aku gak yg kene, ape salah aku kat hang ar??? Nak tumbuk? Meh...meh.. Aku kasi.. mintak ja brapa hang nak.. (Boleh tahann~ sedap penumbuk aku nih!)

Stop pasal hacker tak guna tu.. Caci pi tera mana pun tak dapat baliknk bukak fb aku.. Dah la friends dekat 5000 dah... nasib aku lah~~~

BTW... sementara nk tunggu result PMR nih.. aku rasa bosan sial argh! Nak baca buku? K.I.V dulu k, aku tgh nk honeymoon nih!

Nak main gitar? Well, dalam masa 2 tahun nih, dah tiga gitar aku rosakkan.. Heh.. =D great terorrist o guitars, right?


Rindu gila kat hang, awek ke seratusku =P

No comments:

Post a Comment