Friday 25 November 2011

Bila da minat... FANATIK

Dah dekat seminggu telinga aku asyik dengar lagu korea ja... terutama KPOP... tapi aku tak nafi la yang mat-mat korea semua comei2.... aku pujln minat jugak dengan sorang inah korea ni... kenal tak Seohyun? Apa? Tak kenal... sat, nak pi tarik dia... tunggu!

Hah... dah dapat... ni la Seohyun... comei kan?
Comei tahap ar dia ni~

Ok...Aku bosan sekarang ni... Hangpa semua tau dak... aku lemas la dengan 'orang' ni... Huhu... dia asyik buka video KPOP ja.... Dan semuanya video kumpulan B2ST... Tau la dia yang beautynya...Tercabar pulak rasanya... Tengok sorang-dorang dalam grop tu, pendek kata, tak dak sorang pun aih yang tak comei.. semua muka perfect kot!Dari group leader DooJoon sampai lead singer, semua comei... kalau pompuan lama da aku sapu~ haha

Ahh~ aku tak da mod nak tulis panjang2... jari aku bukan jari yang suka menekan huruf di keyboard... Hmm.... Aku tatau la... apa nak jadi ngan aku..

Last word, [bye] c|:


\

2 comments:

  1. cuish~ ejek aku sbb minat K-POP, rupa-rupanya dia pun join sama selama nii... Bilang ngak serupa ngomong ya kamu!

    ReplyDelete
  2. hei adik, at least abang tak lah on video tu 24 jam

    ReplyDelete