Tuesday, 3 January 2012

Form 4?

Form 4? Heh, masa ni la aku nak kena srtive nak tengok aku akan ke neraka dunia ataupun syurga dunia. Maaf bak hang, ayat kalai ni memang agak hiperbola tapi ini realiti kot. Sapa yang nak menganggur apa semua tu? Sapa yang mau tak lulus SPM?

Jadi, sekarang ni la aku nak kena pulon. La, pulon? Tak tau ka? Pulon tu macam membanting usaha la jugak. Bak hang, esok aku dah balik ke sekolah lama. Aku ada juga mintak MRSM, tapi tak rasa macam nak dapat pun. Elok lagi, aku dah memang tak mau keluar dari Kedah ni. Bukan aku tak berfikiran terbuka, tapi... entahlah. Malas la!

Aku rasa duk kat mana pun sama aje. Cuma kalau aliran MRSM ni senang nak pi oversea kan? = =" hehe... Kedah pun aku tak mau keluar, ni pulak Malaysia.

Hampeh betul kan aku ni? Tak payah mengata la, hangpa pun ada yang lebih kurang aku jugak! Bye, chow dulu~