Friday 30 December 2011

Saja Gedik ;-P

Wah; sedar-sedar aku seorang ja yang maish single. Member semua dah ada awek. Aku bila lagi? Entahlah. Kalau nak tunggu orang yang suka jatuh hati kat aku, mesti kena kira waktu dari zaman dinasor pupus - abad 21 la baru dia nak balas perasaan aku tu. Orang tu, orang tu; I love you

By the way; sedih jugak la kan? Time lepak dengan member-member, semua pegang hanset layan aweks~ aku seorang ja yang pegang PSP layan game. Game smackdown;  akhir sekali mesti naik macam ni: You 'kalah lagi dan lagi ;p. Hish, benci argh PSP tu! Oi, tak tersentuh ka?

Argh.. tapi ada seoran member aku ni baguih sungguh! Terbaik ar, dia tau awek tu tak layan, tapi masih setia berdiri macam KLCC tunggu awek 'fatamorgana' dia; [aku guna KLCC sebab dia dua kaki dan tinggi 2cm dari aku] Tak larat nak nasihat hang dah, mampuih pi!

Ehem~ nak cari awek lain kat mana ek? Orang tak nak layan kite, kite nak cari lain la. Haha.. nak cari kat fb, kena hack. Nak cari kat blog, follower x ramai. Tapi blog gambar sikit la. Dah tu kalau nak ngorat kena komen pulak; isk..isk.. x  dak privasi~

Oh... sampai sini lah dulu. Ada masa aku sambung~ Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment